1. mars 2013

"Friends"

Da ble det litt tid på hobbyrommet igjen:)
I dag fant jeg en layout inne hos Scrap Lifting jeg hadde lyst
til å bryne meg på. 

Layouten som jeg har liftet er laget av damen bak denne bloggen: Winged.

Det er utrolig lenge siden jeg har liftet noen, så dette var veldig moro.
Selv om den ble veldig min også:)






Se på denne da!! 
Herlig!! Denne har fått et lite strøk med Crackle Paint - deretter et lett strøk med
hvit maling. Ble så lekker. 
Fra Blue Fern Studios.




Jeg har brukt disse produktene fra Blue Fern Studios:



Model: 074752

Model: 074516


Takker og bukker for at du besøker bloggen min :):)
Alltid hyggelig når det titter noen innom her.

Ønsker deg en fin fredag - og god helg:)

9 kommentarer:

Оксана-Colnishko sa...

Очень нравится!

Merete/Scrappeguri sa...

Bare så lekker!
Ha ei riktig god helg!
Merete

Maja Stokk / eyovine sa...

Fantastiskt vacker =) Gillar ditt cluster med blommorna och all lek med färg... SNYGGT!!!!

Kramiz

Irina Gerschuk sa...

Just wanna say once again, Vibeke, I love it!!
And thnx for playing along with SL)))

Riikka Kovasin sa...

So beautiful! <3

Caroline sa...

Saw on Pinterest & had to come for a better look. So beautiful!! Caroline :)

saintshapel sa...

WOW!!! I fell in love! Love your layering. Thanks for playing with Scrap Lifting!

Unknown sa...

это потрясающе! фон очень красивый, все детали так гармоничны и бесподобны!

Daria Pneva sa...

Very beautiful! Thank you for joining us at Scraplifting!